Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

regn, regn och åter igen regn

Kategori: Jonna

Fy, vilket skit väder. Hade tänkt rida nu på förrmiddagen men eftersom hästarna är ut utan täcke så går det inte;( Jag som var taggad på att rida ut och galoppera i skogen:D Men får ta det i morgon i stället. Jobbar idag;( Hoppas att det inte är lika segt som det brukar men antagligen är det det. Jobbar i morgon också sen är jag ledig en vecka sen jobbar jag nästa måndag. Vilket troligtvis blir min sista dag på jobbet eftersom skolan börjar sen. Nu ska jag ta och titta på någon bra film och sen byta om för att dra till jobbet. Hörs senare i kväll eller i morgon<3

KRAM Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: