Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

pysslingssugen

Kategori:

yes, jag är pysslingssugen.. ville måla men då hade vi ingen målarfärg. då ville jag göra en visionboard som blondinbella nivet, men då hade vi inget lim, -.- men mamma ska fixa lim åt mig en annan dag.

så nu har ja ingenting att göra, är inte ett dugg trött eftersom jag sov i typ 5 timmar på dagen pga fucking mensvärk. har typ överskotts energi och lust att springa eller vad sooom.

imorgon ska jag plugga matte med jonna, taggad? näää. 


nu ska jag leta lite inspiration på höstkläder!
pussselipusss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: