Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

pluggar gal1

Kategori:

Hej! har inte haft tid för bloggen då pluggat 7 TIMMARS matte.. ja ni hörde rätt, stängde av mobilen och allting för att bara plugga gärnet! sen lagade jag god mat åt mamma & mig och sedan fixade jag mig och drog till stan. blev chai latte med anna & massa tjejsnack och när ifkmatchen mot fucking jävla aik var slut drog vi till skvaller och träffade zebbe. blev ett glas cola inne på cromwells, o så bjöd ja zebbe på öl. vadå snäll tjej? .. höhö. sen träffade ja amandish på spårvagnen. läääänge sedan ja träffade den bruden! saknad.


nu är hela veckan uppbokad - morgondagen plugga glalet, har lite smått panik, sen fika med erika & efter de tjejsnack med jonnis & sen fika med jonna och kristofer. sedan plugga galet igen. onsdag 3 prov, 2 redovisningar och 4 inlämningar i skolan. efter det utgång med tjejerna som ja lär förtjäna efter alla dem proven.. torsdag sooova, en timmes skola, träffa amanda - augustifesten! fredag skola, träffa elin & dra på augustifesten. lördag - jobba, augustifesten, utgång med tjejerna. söndag - SOVA och tagga inför vanlig skolvecka. fyfan, vill ha lov i ett år till..


nu ska ja dra & plugga, drack energidryck förut med så att ja skulle orka plugga, haha bra jag är! börjar dock bli lite trött, gick upp halv 9 idag, endast för att plugga.


ha det fint,
pusspuss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: