Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

onsdag

Kategori:

Godmorgon! (ja, jag vaknade typ nu. kunde inte sova inatt)
nu ska jag fixa mig, dammsuga och sedan dra iväg på arbetsintervju. efter den ska jag träffa jonna & käka chicken kebab, hämtaa en bok i skolan och efter det drar vi till bibblan och pluggar matte, taggad? nää.

sen efter det ska jag hem, plugga svenska, packa tills imorgon - jonna är klar & ja har inte börjat? haha som vanligt. & sedan kommer jonna hit, då ska vi baka & sen sova. haha.

nae nu ska ja damsuga hela lägenheten.. råkade säga te mamma igår "gå & lägg dig jag kan damsuga imorgon.." dum jag är men men får stå mitt kast och dra fram den jävla maskinen. -.- hon ringde tom på sin rast och påminde mig "du glömmer inte att du ska dammsuga åt mig va?" gaah.


ha det fint. hörs senare under dagen !
pusspuss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: