Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

onsdag

Kategori:

första dagen i 3an på gymnasiet och det ha nog vart den jobbigaste dagen hitills under mina skolår. fyfan. igår natt 3 timmars sömn för allt plugg och inatt 1,5 timmars. men med nio burkar energidryck + massa coca cola & choklad och några alvedon för huvudverk och massa vatten så har jag klarat mig ganska bra.

haha snackade med min handledare idag, han ska låsa in mig i skolan 8-5 vaaarje dag under hela 3an.. och jag höll med honom, haha. nu jävlar ska jag bli pluggis! tänker inte få något under mvg i år.. inte ens engelska. dröm vidare typ..


nu ska jag äta, ingen lunch serverades i skolan idag så jag är skapligt hungrig efter att vart där i över 8 timmar. efter det någons timmes powernap & sedan en dusch, fixa sig & sen utgång med bästavänner. precis vad jag behöver! eller, one tree hill & sömn är vad jag behöver. men, måste ju fira att vi börjar sista året imorgon? .. ;)


godnatt!
/
en ganska så slutkörd olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: