Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

olivia är vaken !

Kategori:

Yes, nu är jag också vaken (y) vaknade av att jonna skrek, haha det var en FÅGEL i vårt TÄLT. haha fyfan, men som tur var kom så fick hon ut den, så den kom aldrig in i husvagnen haha.  aya, nu sitter jag & äter brunch.. ska snart lägga mig i sooolen & plugga matte. yes ni hörde rätt, solen är på väg inåt västervik! dock fortfarande en massa moln men de är på väg BORT. så jävla underbart! - fast nej, tro inte på jonna jag har inte alls det lovat att ja ska bada. inte en chans!


solen väntar, olivia ska bli bruuun!
pusspuss !

/oliviaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: