Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

när gud delade ut hjärnor satt anna på dass

Kategori:

"när gud delade ut hjärnor satt jag på dass"
- så jävla rätt facebooksgrupp för anna!


jag har alltid varit den där blonda & blåsta tjejen, därför är det så jävla skönt att ja träffat anna nu för helt ärligt, hon är så sjukt mycket blondare än mig. äntligen har även jag någon att skratta åt och inte att alla skrattar åt mig. så jävla skönt, hahah.
problemet är bara att hon är så blyg så det är bara jag & jonna som märker hur korkad hon är xd  

men vi älskar våran underbara anna i alla fall! ♥


/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: