Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

måndag

Kategori:

Måndag och jag har precis ätit en stor och god frukost. nu tänkte jag ta en powerwalk, men det ser ut som att det ska börja regna haha vill inte vara med om samma sak som igår.. så vi får se hur jag gör. power walk med veronica maggio i öronen är ju inte heeelt fel!

annars ska jag försöka sätta mig & plugga idag.. kul !
imorgon ska jonna hjälpa mig med matte, snäll chey det.





jag saknar dig..
men jag borde inte.
jag försöker inbilla mig att ja inte behöver dig,
men du gör de inte mycket enklare genom att hela tiden höra av dig.
låt mig va...



/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: