Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Måndag

Kategori: Jonna

Nu är jag hemma från en kort dag i skolan, började halv 1 och slutade 20 i 4 så det var lugnt. Kom hem mycket snabbare också eftersom jag fick skjuts av en kompis hem så det var skönt:) Nu ska jag strax ta och byta om sen ska jag ta mig till stallet och rida min princessa på banan:)

Såhär ser hennes schema ut för veckan:

Måndag: Dressyr på banan
Tisdag: Mia rider
Onsdag: Mia hopptränar
Torsdag: Dressyrträning för Sophie
Fredag: Skritta ut
Lördag: Rida ut
Söndag: Dressyr på banan

Blev ingen vila denna vecka men hon har haft ett par lugna veckor nu så då får hon gå hela veckan:)

KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: