Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

lördag

Kategori:


Jonna kom förbi en stund så vi käkade brunch, snackade en massa, shopping på hc, beställde bussbiljetterna till västervik, planerade västervik lite & tog en fika. myslördag!

på hc köpte jag en take away kaffe mugg som jag kan ha vatten i men automatiskt ser vuxen ut då alla kommer tro att jag dricker kaffe, hur bra ser inte det ut att gå med på stan eller i skolan? 
sen köpte jag även en tröja.
 
fixade även mitt kort då jag slog koden för många gånger igår & blev skitarg för att det stod att koden var fel. tills jag insåg när jag satt i taxin att det var min internetkod jag slagit, inte kortkoden. smart! men det är fixa nu i alla fall xd

för övrigt hade jag en toppenkväll igår. blev lite fail & inte riktigt som planerat, men vi gjorde kvällen great ändå tkr jag. hade i alla fall skitkul :)

nu har jonna dragit och mamma har dragit till åby så jag ska ha en kväll helt för mig själv. så jävla skönt! evigheter sen jag var själv. ibland är det faktiskt riktigt skönt att vara det. så nu ska jag laga mat och sedan får vi se vart kvällen tar vägen, lite oplanerat sådär. någon bra bok i soffan, några avsnitt av oth eller liknande skulle jag tro. Jonna tyckte jag skulle plugga, får väl se om jag lyssnar på henne. haha.

ha en fin lördag alla,
pusselipuss

/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: