Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

löööördag

Kategori:

tjabba tjena hallåå!

gårkvällen blev ganska lyckat, var vid poolen först, skulle köpa en cider & den dösnygga killen frågar mig om legg, så jag ger honom det & då frågar han "hur fan läser man ett legg då?" haha, så då visa hans kollega det. sen kommer jonna & ska köpa än o sträcker fram legget, han ba "hur fan läste man nu igen?" haha så då visar jag, han bara amen de står ju 93? ja bara ja men där ser du juni, alltså är hon 18. han bara nae, 93orna fyller ju 17 i år? haha, så vi tog fram fingrarna och räknade åt honom haha. o sen såg han inte skillnad på cider och öl, han kunde inte simma o aa massa.
sen träffade vi hasse & lasse, haha bästa !
haha men när vi tröttnade på dem drog vi te zebbes o deras stuga o körde massa spel innan vi drog hem te husvagnen o sooooov.


nu har vi för ett tag sen hämtat anna vid bussen. körde dock lite vilse i västervik haha, ja tycker att folk med bil ska ha gps? .. ;)

nu sitter vi tjejer i husvagnen & taggar till ikväll. spice girls spelas på högsta volym, ikväll ska vi göra västervik osäkert!


pusspuss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: