Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Kommer bli tomt utan dig

Kategori: Jonna

I går fick jag reda på att en av hästarna i stallet hade gått igenom besiktningen och är nu påväg till kiruna. Hon som köpte honom kommer få en toppen ponny, men det kommer bli tomt utan honom. Noblesses pojkvän ju, skämt och sida men varje gång när man kom hem från träning så skulle dem stå och pussas och annars när någon häst nosar på noblesse så blir hon sur men inte när han gjorde det :) Men som sakt så kommer det bli tomt utan honom men jag hoppas att han får det toppen och att han får det bra där uppe och inte fryser allt för mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: