Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Presentation av Olivia Nilsson

Kategori:

Hej! Olivia Nilsson var mitt namn. 18 år är min ålder & jag lever mitt liv i Sveriges hjärta - Norrköping! mitt liv går just nu ut på att leva livet när jag är ung & plugga mycket för att bli något i framtiden. Eller jag försöker plugga mycket i alla fall ;)
Älskar mitt liv och människorna omkring mig, och som min kära vän anna brukar säga "mitt liv är egentligen inget märkvärdigt men jag skulle inte byta bort det mot något i världen!"
Dock skulle jag möjligtvis byta bort mitt liv mot Brooks liv i one tree hill ;)
Jag är ett stort fan av oth och skulle aldrig klara mig utan den serien. Det ända som får mig att må bra typ, är jag på dåligt humör, låt mig se ett avsnitt av oth och jag är glad igen. är jag arg, irriterad eller ledsen är det bara oth som kan lugna ner mig.
Vad mer kan man säga om mig? har ett förjävla morgonhumör, så kan ju säga att irritera mig på morgonen sker på egen risk !
Är kristen av mig och i kyrkan trivs jag som bäst.

Är syskonlös men min mor är ju som en syster till mig. Folk brukar fråga om hon är min storasyster så ;)
 
nu är jag idélös, ingen aning om vad jag mer kan skriva om mig. men jag hittade en lista men fråor som jag kan svara på. och är det något mer sen som ni vill veta om mig så är det bara att ni frågar vettni. pusselipuss!

hej, uppge din ålder

: tja, 18!
vad åt du till frukost? majsbröd med korv på!
hur spenderar du sommaren? jobbar för fullt på vardagarna & lever livet på helgerna!
när fick du senast en komplimang? idag av mamma ♥
när gjorde du senast bort dig? en halvtimme sen typ
schysst film du sett nyligen? oth!
har du använt någon hårprodukt idag? schampoooo
hur många speglar finns i ditt rum? en
var är du nu? i min sköna säng.  
har du bråkat med någon idag? bråk är överskattat så nej.
saknar du någon nu? ja.
vad köpte du senast? kläder !
när var du i en affär senast? igår.  
tycker du om dina grannar? aldrig träffat dem. eller en har ja träffat, han skrämde mig & jonna, -.-
vad har du för framtidsplaner? flytta te new york!
när gjorde du senast något riktigt dumt? för några helger sen.
vad drack du senast? fanta!
sämsta färg? gul=ful!
har du en hårborste i din väska? ja.
vill du ha barn? inte än på ett tag iaf, men sen vill jag adoptera en från afrika & korea!
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? bäst såklart!
vilken färg har du på dina underkläder nu? svart & svart.
längtar du till din nästa födelsedag? inget ja tänkt på.
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? haha tvärtom!
har du rakat dina ben någon gång? jo men visst!
vilka språk kan du prata? svenska !
är du sugen på något nu? pomme & beanässås..
vilken är din favoritkaka? drömmar!
när fikade du senast? några helger sen med elin & kristofer.
vilken stad är din mamma från ursprungligen? oskarshamn
hur många hål har du i öronen? två
vem pratade du med senast? mamma ♥
vad pratade ni om? att ja va hungrig.
vad gör du just nu? skriver den här listan & lyssnar på musik  
är du blyg? ibland, ibland inte.
roligaste resa? gotland 07 eller luleå 2010 tror ja.
vilken tid gick du upp idag? nio.
när kräktes du senast? förra sommaren.. haha glömmer aldrig den sjuka kvällen!
vad lyssnar du på just nu? hearts in the air
har du sovit i din egen säng i natt? yes
har någon annan sovit i din säng inatt? inte va ja vet så de hoppas ja inte !
har din pappa glasögon? nope
har din mamma glasögon? yesyes
har du glasögon? yes, men mest linser.
vad sa du allra senast, till vem & varför? sa till mamma att hon började bli tjock & va tvungen att banta !  
har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? yes, mamma.
är du homosexuell? nej
kyss på första dejten? beror på.  
vad tycker du är äckligt? falukorv!
vad såg du senast på tv? svinalängorna
vem ringde dig senast? sofeja
vem ringde du senast? anna
tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl? aa
har du köpt någonting idag? nae
vad tycker du om sex före äktenskapet? inget man ska ha! vänta tills du gifter dig förfan! ;)  
tycker bäst om varm eller kall oboy? varm!
favoritfik? espresso house !
kändis du är lik? följer inte kändisar så vet faktiskt inte, följer bara mitt liv & människorna runt mig ;)
berätta om ditt bästa sommarlov? detta & 07!
beskriv din säng? skön..
kan du någon bön? bön är en del av livet så klart jag kan det.. ♥


Här har vi även en låt som beskriver mitt liv ganska bra:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: