Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

Jobbat

Kategori: Jonna

Nu har jag jobbat färdigt för idag:) I morgon är jag ledig och då blir det att träffa olivia. Tränade som sagt igår och det gick jätte bra hon var super fin nästan hela passet men sen blev jag trött så då gick det sämre. I dag på morgonen så hjälpte jag mamma med att skura hästtransporten så nu är den fin, sen åkte jag till stallet och skrittade på min vackra princessa:D Efetrer det åkte jag till jobbet som var väldigt segt brukar liksom vara mest segt den sista timmen men var väldigt sed de sista två timmatna. Och själv klart när jag ska stäna och slå ut kassan så kommer det en som vill köpa det har liksom inte kommit någon på en halv timme och sen när jag precis har slagit ut kassan så kommer det en till som vill köpa. Gick iallafall snabbt att göra iordning efter eftersom jag fixat det mesta innan, nu ska jag ta och titta på någon film och sen sova för ska släppa ut pollarna i morgon och rida, men vi hörs i morgonXD

PS. Kanju säga att olivia har världens tur för om inte jag hade sagt till henne att vi skulle till min kusin i lördags så hade hon inte träffat min andra kusin och då hade hon fått vänta länge tills hon skulle fått sina OTH avsnitt med svensk text så känner mig en anning grym;D OCh hoppas olivia är tacksam över att jag har en så snäll kusi:D DS.


Kram Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: