Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

hemma från västervik

Kategori: Jonna

Hemma efter ett par sjukt roliga dagar i västervik med de bästa tjejerna i hela världen. Känner att dessa dagar har varit så sjukt bra och jag tror att det varit bland dem bästa dagarna i hela mitt liv:D Dock är jag lite tveksam eftersom vi fick sitta typ 30minuter i en jävla bilkö pga den där jävla broöppningen:( Men det förstörde nog egentilgen inte så mycket förutom att alla dissade mig så var lite sur där ett tag men det gick över. Nu ska jag ta och packa upp och sen sova tror jag för jag är dötrött.

KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: