Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

hemma efter en trevlig eftermiddag

Kategori: Jonna

Eftermiddagen började med att jag möte upp olivia vid rese sen gick vi typ och prata och satt i solen en stunde, sen gick vi upp på stan och kollade lite :) Sen drog vi till kristofer en stund men vi var inte där så länge eftersom jag skulle hem och äta och sen så skulle jag städa. Olivia skulle plugga så tog 19.25 bussen hem. Nu ska jag ta och sortera mina bilder då dem ligger i alla möjliga konstiga mappar. Känner även att jag måste ta nya bilder dem börjar ta slut. Nu ska jag sätta fart. I morgon blir det utgång med några vänner vet dock inte vilka än men det är sånt som märks<3 KRAM Jonna<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: