Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

håller tummarna för dig bästa vän

Kategori: Jonna

Sitter nervöst och håller tummarna för världens bästa Olivia som skriver tre prov idag, hoppas att hon klarar dem och det tror jag att hon gör bara hon litar på sig själv så tror jag det kommer gå :) själv sitter jag och plugga körkorts teori, vill vara klar med det snart för det tar så mycket tid. För övrigt fick jag sms av min personalansvarig som sa att det blivit något missförstånd mellan oss och city gross så dem har köpt egna bär så har jobbat min sista dag för denna sommaren, det är både posetivt och negativt eftersom jag vill ha pengarna men det är så sjukt träkigt. Men nu ska jag fortsätta plugga teori och hålla tummarna för Olivia.



KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: