Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

frilla.se

Kategori:


1.



2.




3.




4.




5.





6.


Vill klippa mig. men vet inte hur. det ända jag vet är att jag inte ska klippa det så kort som jag gjorde sist, haha fyfan. nu ska jag spara till långt hår! men behöver klippa upp det lite.
 
Vilken frisyr tycker ni är finast?

Jag tycker 3an är jäkligt fin plus väldigt enkel att hålla fin sen. lockigt är alltid jobbigt att få snyggt. plus att den inte har någon lugg så du kan sätta upp håret utan problem.
tror det blir någon i den stilen,
eller vad tkr ni? :)

/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: