Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

fredag

Kategori:

fredagsmys? njaa, får se vad kvällen har att bjuda på. blir nog att dra & träffa josse och några i folkparken senare, och efter det kanske en liten sån där spontan utgång. vi får se!

idag har jag i alla fall pysslat lite här hemma, umgåts lite med morbror och varit hundvakt åt världens sötaste hund !
ställde klockan tidigt imorse för att jag skulle ut och sola, men var det någon sol eller? nae -.-



igår när ja kom hem från jonna var jag bara hemma. skulle träffat elin men den tjejen var magsjuk, stackarn! ♥

min morbror vet verkligen hur man gör mig glad, jag var dötrött igår & på dåligt humör osv & vad gjorde världens bästa morbror då? jo gick och köpte choklad åt mig ! bäst. ♥

nu ska jag göra championsoppa, typ världens godaste mat! bara ätit det en gång tidigare & det är redan min nya favoriträtt typ. haha.

aya, hörs senare
pussselispuss

/olivia




älskar dig min fina vän! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: