Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

från trött till utvilad

Kategori: Jonna

Gud va trött jag var hela dagen i går, kändes som jag gick i sömnen hela dagen. Red iallafall en pigg men fin ponny på banan, sen drog jag hem och fixa mig och sen in mot staden för att möta olivia. Dock blev hon sen så drog till Sanna en stund och väntade där tills hon kom med spårvagnen. Men iallafall så grillade vi och käkade, körde lite spel, pratade och tog det lugnt. Sen vid 10 drog jag anna och olivia ner på stan för att se fyverkerierna. Bästämde mig för att dra hem istället för att dra till puls. Var sjukt trött, somnade direkt när jag kom hem. Kände mig lite taskig som struntade i att följa med men det hade inte varit något kul med mig där för hade bara sutit vid ett bord och sovit så kändes bättre att åka hem och sova.

Men nu är jag utvilad ooch redo för kursstart i morgon. Känns bra att sova ut nu, efter en och en halv vecka av lite sömn. I eftermiddag blir det stallet och sen till kusin och fira han :)

Ha det så bra nu så hörs vi någongång under dagen KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: