Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

be twisted

Kategori:

Helluuu !
idag har jag lyckats pluggat lite (y), sett några avsnitt av oth, power walkat, läst i min underbara bok, osv.. slappdag helt enkelt.


nu ikväll har be twisted stått för lite underhållning åt mig..



"Var i närbelägna parken och matade getterna. På väg hem plockade jag upp en ölburk. "En krona", tänkte snåla jag! Något fanns i burken. "Cigarrettfimpar"...! Väl hemma sköljde jag ur burken. "Fimparna" visade sig vara 17 st livlösa mördarsniglar som ploppade ut i vasken...Trots munmotmun klarade dom sig inte, så det blev nerspolning på toa ;((("

VEM FAN GÖR MUN-MOT-MUN METODEN PÅ SNIGLAR?! euw...

"Jag och min pojkvän satt och kollade på film, när jag reste mig upp såg jag en röd fläck där jag suttit... Jag började förklara att jag har lite oregelbunden mens och inte riktigt vet när den kommer. Han såg ut som ett frågetecken, och när han kom på vad jag menade pekade han på fläcken och sa "Menar du den här? Jag spillde ju ketchup där igår"  "

"Jag blev påsatt av en fisk.... helt twistat"

"Jag hade sex med min pojkvän en kväll. Efter ett tag så märkte vi båda att kondomen var borta, men vi glömde snabbt av det igen. Vi tänkte att "den ligger nog i sängen någonstans bara". Dagen efter hade jag gympa. Efter lektionen och när jag bytte om kände jag hur något föll ur mig. Yes, det var kondomen som kom ut, UR MIG. Framför allihopa!"


ni hittar fler på www.betwisted.se.
där kan ni även skriva eran egna twistade historia och vinna en årsförbrukning av tamponger & tio biobiljetter..
och nej jag har inte deltagit så ni behöver inte leta efter min historia ;)

puss på er!


btw, jag satt och ändrade så att alla inläggen hamnade i rätt kategori istället för allmänt. så om ni vill läsa om min vardag (självklart vill ni det!) så trycker ni bara på olivia i sidan, och om ni vill läsa om jonnas vardag trycker ni på jonna. enkelt va? och vill ni läsa om båda så trycker ni inte på någon, utan ser antingen i vilken kategori inlägget ligger i eller längst ner på inlägget vem som skrivit det.
vill ni även läsa om oss så trycker ni på bilden på jonna eller bilden på mig i sidan så kommer det upp en presentation av den person vars bild ni tröck på. lätt som en plätt!

/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: