Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

ändrade planer

Kategori: Jonna

Blev lite ändrade planer för dagen. Jag och Olivia bestämde att hon skulle komma hit i stället så att vi kunde bada. Nu sitter vi i mitt rum och bloggar lite. 


Hade ingen bra bild på oss två, men det får vi fixa i västervik:) Det var typ as länge sedan vi bestämde att vi skulle åka dit och nu är det bara en vecka till vi drar dit. Det kommer bli sjukt najs. Hoppas att det är fint väder så att olivia kan bada dock har hon lovat att hon ska bada en gång oavsett väder så vi får hoppas på att hon håller de löftet:D

KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: