Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

älskade västervik

Kategori:

godmorgon! klockan TIO vakna ja av massa jävlans liv här i husvagnen. mina vänner är lite fööör mycket morgonmänniskor.. men nu är ja typ vaken, dock inte mitt huvud, är alldeles död.
igår hade ja så jävla kul iaf.. blev förfest i husvagnen o sen taxi te stan, utgång med bästa musiken, sen taxi hem.. sen skulle någon/några människor ligga och bråka med mig i husvagnen.. kusiner alltså. ingen bra kombination.

snart åker vi hem, 4 timmar kvar i denna älskade stad.. typ förälskad i staden.

nu ska ja dra o duscha, behövs verkligen.
men ha de bra, pusspuss
/olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: