Jag är en 19-årig tjej från Åby som ligger cirka en mil utanför Norrköping. Bor sedan slutet på augusti i Örebro där jag studera statistik vid Örebro Universitet. På bloggen får ni följa min vardag som student i en ny stad.

älskade ponnyskrutt<3

Kategori: Jonna

Hemma från en helt sjukt bra hopptränning:) Ponnyn lyssnade jätte bra på mig, vi kunde både länga och korta galoppsprången väldigt enkelt:D Är sjukt nöjd över hela denna dag, först prova och beställa studentmössa och lite andra små saker, sen till körskolan och klara ett delprov:D ett steg närmare körkortet:P, sen till skolan och ha spanska blir nog väldigt kul:) och sen direkt till stallet och fixa ponnyn för att åka på träning, som gick så sjukt bra:D Är väldigt lycklig just nu allt verkar falla mer och mer på plats nu och jag älskar det<3

KRAM Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: